#zostańwdomu

Jak przetrwać dwa tygodnie nadmiaru bodźców, stresu i informacji? Przygotowałyśmy specjalnie dla Ciebie na każdy z kolejnych czternastu dni krótki zestaw ćwiczeń – fizycznych i mentalnych.

Trening ten choć przygotowywany od dawna na wydanie w innej, większej formie został dopracowany z potrzeby chwili (bo jak poradzić sobie z tym, że my nadaktywne kobiety z dnia na dzień musimy zostać w domu i ograniczyć nasze działania). Sytuacja w kraju dynamicznie się zmienia i wszystkim nam potrzeba przede wszystkim spokoju. Zdecydowałyśmy, więc że to dobry moment, abyś zapoznała się z metodami naszej pracy.

Terapie indywidualne są zawieszone do odwołania, ale to nie oznacza, że siedząc w domu masz tylko myśleć i nakręcać siebie i innych. Redukcja stresu poprzez nasze ćwiczenia pozwoli Tobie i Twoim bliskim skoncentrować się na tym co ważne danego dnia, poprawi Twój sen i wydajność. Twój organizm będzie lepiej radził sobie z tym co trudne, chore i zaraźliwe. Pamiętaj, że to jak reagujesz na otaczające Cię zdarzenia zależy tylko od Ciebie.

Nie zakłamujemy rzeczywistości, ale dajemy jej trochę luzu i obiektywizmu!

Bądź z nami w tym czasie, a ze wszystkich naszych sił i z wykorzystaniem technik poradzimy sobie z trudnościami. Razem!

Weź głęboki oddech! Od jutra zaczynamy!